OCD Suomi ry

Facebook OCD Suomi

Youtube OCD Suomi

💚 OCD Suomen tiimi 💚

Kaikki OCD Suomen toiminta järjestetään täysin vapaaehtoisvoimin tällä mahtavalla porukalla!

JONAS: Jonas tässä moikka! Toimin OCD Suomi ry:n toiminnanjohtajana sekä somesisällöntuottajana. Rakastan haastatella ihmisiä. Vapaa-ajalla vietän aikaa perheeni ja ystävien kanssa. Leffat ja musiikki ovat tärkeitä ja rentouttavia tapoja työstää mun mieltä. Olen myös ikuinen salilla aloittelija. 😅

ANNA: Moi! Olen 29-vuotias Anna Helsingistä. Vedän OCD Suomi ry:n vertaistukiryhmiä ja toimin hallituksessa sihteerinä. Vapaa-ajalla tykkään liikkua luonnossa, lukea kirjoja ja kuluttaa tosi-tv-ohjelmia.

SAIDA: Hei, olen Saida Kilpisuo, 36. Yhdistyksessä vedän vertaistukiryhmiä, vastaan viesteihin somessa ja hallituksessa toimin perehdytysvastaavana.

DIEGO: Hei! Olen Diego. Vedän OCD Suomen vertareita ja hääräilen välillä myös somessa. Hallituksessa toimin vaikuttavuus- vastaavana. Olen järjestöaktiivi ja tykkään toimia järjestöhommissa. Vapaa-ajalla tykkään hiihtää ja lenkkeillä. Pidän ruoanlaitosta, mutta tiskaaminen ei oo oikein mun juttu.

HELMI: Hei! Olen Helmi. Olen yksi meidän vertaistukiryhmien vetäjistä, ja pidän vuorollani someviikkoja. Vapaa-ajalla hoidan sijaiskotikissaa, pelailen ja taiteilen vähän sita sun tätä.

LAURA: Hei! Olen Laura. Vedän OCD Suomi ry:n vertaistuki- ryhmiä ja hoidan vuorollani somea.

KAISA: Moikka! 💚 Olen Kaisa ja olen toiminut OCD Suomen toiminnassa noin kaksi vuotta. Pidän someviikkoja sekä ajoittain myös vertareita.

VILJA: Heippa! Olen Vilja, 27, ja tällä hetkellä pyörin OCD Suomen taustajoukoissa, eli teen aikatauluja ja hoidan monia käytännön asioita. Olen aiemmin tehnyt OCD Suomen somesisältöä ja toiminut vertaistukiryhmien ohjaajana. Musiikki, luonto ja ystävät ovat minulle tärkeitä.

OSKARI: Hei! Olen Oskari, 31-vuotias helsinkiläinen ja monille luultavasti uusi kasvo OCD Suomessa. Olen toiminut aiemmin monissa järjestöissä luottamustoimissa, ja nyt olen meidän varapuheenjohtaja. Pidän uinnista, pyöräilystä, kasvisruoasta ja opiskelusta. Parhaillaan minulla on menossa maisterivaiheen opinnot Globaalin kehitystutkimuksen opintosuunnassa Helsingissä.

EIJA: Hei! Olen Eija, 37-vuotias vantaalainen ja yhdistyksen taloudenhoitaja. Saan iloa luonnosta, leppoisasta liikunnasta ja kulttuurista.

AKU: Moikka, Olen Aku. 26v. Myrtsiläinen. Leikkisästi voisi mainita, että minut tunnetaan ennen kaikkea Eijan naapurina, mutta OCD Suomessa toimin hallituksen jäsenenä. Olen pohdiskelija, mutta välillä annan myös virran viedä. Tätä toivoisin enemmän tapahtuvan! Jim Carrien Yes Man elokuva toimii minulle esimerkkinä, kuinka minun pitäisi sanoa asioille enemmän joo, etenkin arvojeni mukaisille asioille. Viime aikoina olen tehnyt smootheja ja myös urheilukärpäinen on puraissut minua - ei kompulsiivinen tosin. Tällä hetkellä harjoittelen eniten taitoa nauttia hetkistä riippumatta siitä onko "OCD-ajatukset" läsnä vai ei.